Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

luni, 6 august 2012

No pain - No gain!

No pain - No gain...Fără durere nu este câştig.
Înţeleg bine aceste cuvinte agricultorii, muncitorii, sportivii...e.t.c.
Şi totuşi creştinii...în marea lor majoritate se pare că nu le înţeleg, ba mai mult decât atât nici măcar nu le acceptă.
Cu toate acestea şi în creştinism este valabilă vorba: "No pain - No gain!"
Fără durere, fără suferinţă, fără sacrificiu, fără dăruire de sine nu este nici un câştig, nu există urcare, nu există propăşire.
Biblia ne vorbeşte despre Cineva numit "...om al durerii şi obijnuit cu suferinţa..." (Isaia 53:3)
Mai zice despre El: "Domnul a găsit cu cale să-L zdrobească prin suferinţă… Dar, după ce Îşi va da viaţa ca jertfă pentru păcat, va vedea o sămânţă de urmaşi, va trăi multe zile, şi lucrarea Domnului va propăşi în mâinile Lui." (Isaia 53:10)
Probabil că ai argumente să mă contrazici. Probabil...
Şi eu am înţeles că mântuirea e prin har, prin ceea ce a făcut Isus Hristos Domnul pe cruce.
DAR!!!! Răplata e pe faptă!
Încearcă să trăieşti cu adevărat ceea ce cânţi în biserică!
Încearcă să trăieşti cu adevărat ceea ce auzi la biserică!
Încearcă să trăieşti cu adevărat ceea ce citeşti din Biblie!
.......... Şi apoi să-mi spui cum e?
... Este valabilă vorba: No pain - No gain!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu