Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

sâmbătă, 15 iunie 2013

23.05.2013 Gânduri şi o bancnotă ruptă...

Fiica mea cea mai mică vine la mine într-una din zile cu o hârtie de 10 lei ruptă, şi îmi spune să merg cu ea la bancă să o schimb.
M-am uitat la faţa ei supărată şi apăsată de-a dreptul, având în vedere problema cu care se confrunta... şi zâmbind i-am spus că tata are atâta putere financiară să o schimbe...şi i-am dat o altă bancnotă de 10 lei. 
Chipul i s-a înseninat... a luat banii şi a fugit să şi-i pună în puşculiţă.
M-am gândit...oare nu aşa suntem şi noi de multe ori cu Dumnezeu?
Avem probleme în viaţă şi i le spunem, dar în acelaşi timp căutăm să dăm noi o rezolvare.
Şi facem asta în faţa unui Dumnezeu care a spus că toată puterea i-a fost dată în cer şi pe pământ!!!
Facem asta înaintea unui Dumnezeu care a spus că va fi cu noi în toate zilele!!!
Rugăciunea noastră ar trebui să fie rugăciunea lui Asaf din Psalmul 80:
  • Ridică-ne, Dumnezeule, fă să strălucească faţa Ta, şi vom fi scăpaţi! (Ps.80:3)
  • Ridică-ne, Dumnezeul oştirilor! Fă să strălucească faţa Ta, şi vom fi scăpaţi! (Ps.80:7)
  • Doamne Dumnezeul oştirilor, ridică-ne iarăşi! Fă să strălucească faţa Ta, şi vom fi scăpaţi! (Ps.80:19)
 Dumnezeu poate face aceasta, Dumnezeu are putere să te ridice, să lege rănile din viaţa ta, să dreagă rupturile... doar să îndrăzneşti!!!
Ne mai auzim!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu