Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

sâmbătă, 28 iulie 2012

Polemica suspendării!

Polemica suspendării sau drumul spre nicăieri.
Ok... numa cine nu vrea nu a auzit ce s-a întâmplat zilele acestea...şi ce va mai urma... Avem preşedinte suspendat, avem preşedinte interimar şi vom avea referendul, acea voce a poporului care se va face auzită.
Ştiţi numa ce nu avem?
Imaginea de ansamblu. Şi ştiţi ce spune imaginea de ansamblu? Pentru că răspunsul la această întrebare este adevărata ştire. Imaginea de ansamblu spune astfel: "...Dumnezeu este Cel ce judecă: El coboară pe unul, şi înalţă pe altul." (Ps.75:7)
Când ai imaginea de ansamblu, automat ştii că prosperitatea unei naţiuni, a unei ţări, depinde de modul în care ea se raportează la Dumnezeu. Nu cum zice că este ea, ci cum este ea cu adevărat, şi asta iar este o ştire importantă, deoarece ştim că scrie: "...Iuda s-a bucurat de jurământul acesta, căci juraseră din toata inima lor, căutaseră pe Domnul de bunavoia lor şi-L găsiseră. Şi Domnul le-a dat odihnă de jur împrejur." (2Cron.15:1), "Şi împărăţia lui Iosafat a fost liniştită, şi Dumnezeul lui i-a dat pace de jur împrejur." (2Cron.20:3)
Acestea sunt adevăratele ştiri.
Dacă mi-am permis să îmi expun punctul de vedere personal cu privire la polemica suspendării, automat cel cu care am stat de vorbă a şi ştiut la ce posturi de televiziune mă uit. I-am spus să stea liniştit, că eu personal nu am televizor acasă şi să nu se apuce să mă judece aşa la liber.
Aşa că înainte de a mă judeca şi tu privitor la ceea ce am scris, gândeşte-te o clipă la această polemică a suspendării sau a drumului spre nicăieri.
Nu de alta, dar până la urmă Dumnezeu are ultimul cuvânt!
Numa bine, şi ne mai auzim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu