Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

marți, 6 august 2013

06.08.2013 Gânduri despre dozarea efortului!

Când te urci pe bicicletă şi îţi fixezi o ţintă, un loc unde să ajungi, este clar că ai nevoie să-ţi dozezi efortul!
Poţi încerca să pedalezi de la început foarte tare, şi nu va trece mult şi o să rămâi fără resurse fizice... vei amorţi, muşchii se vor împietri.... şi posibil este să ratezi ţinta, locul unde intenţionai să ajungi.
Spiritual, lucrurile decurg la fel. Este nevoie să-ţi dozezi efortul spiritual, în aşa fel încât să ajungi la ţintă.
Biblia spune despre un "sportiv" astfel:
"M-am luptat lupta cea bună, mi-am isprăvit alergarea, am păzit credinţa." (2Tim.4:7)
Şi nu uitaţi că tot Biblia spune:
"Mai bun este sfârşitul unui lucru decât începutul lui;" (Eclesiaatul 7:8 a)
Aşa că ce ne rămâne de făcut? Să ne dozăm efortul..şi fizic şi spiritual pentru a putea ajunge la ţina dorită!
"...Alergaţi, dar, în aşa fel, ca să căpătaţi premiul!" (1Cor.9:24 b)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu