Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

marți, 6 august 2013

31.07.2013: 38

Am întrebat-o pe mama mea ce îşi mai aduce aminte de acum 38 de ani... nu multe..
Că a mers seara la spital...că pe 31 seara m-am născut...  şi mi-a spus.... uite...toate trec...uneori aşa repede.
Şi aşa este.
Am 38 de ani. Mi-ar place să am mai multe evenimente imortalizate prin poze sau filmări şi nu le am...
Parcă sunt invidios pe generaţia mai tânără din prisma aceasta....
Dar să ştiţi că mă bucur de viaţa mea.
Mă bucur de familia mea, de sănătate, de frumos.
Trece şi 38.... şi viaţa continuă... cât o vrea Bunul Dumnezeu.
El este cu adevărat BUN!
"Căci Domnul este bun; bunătatea Lui ţine în veci, şi credincioşia Lui, din neam în neam." (Ps.100:5)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu