Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

miercuri, 14 august 2013

12.08.2013 Gânduri despre noi!

Suntem creştini, de diferite denominaţiuni, culte, cu o cale mai strânsă, cu o cale mai puţin stânsă... şi de multe ori se întâmplă să nu ne înţelegem, să nu ne acceptăm, să nu ne suportăm unii pe alţii.
Uităm ce a spus Domnul Isus Hristos, deşi noi spunem că-L urmăm pe El.
Marcu 9:38-40 Ioan I-a zis: "Învăţătorule, noi am văzut pe un om scoţând draci în Numele Tău; şi l-am oprit, pentru ca nu venea după noi." "Nu-l opriţi", a răspuns Isus, "căci nu este nimeni care să facă minuni în Numele Meu, şi să Mă poată grăi de rău îndată după aceea. Cine nu este împotriva noastră este pentru noi."
Greu de acceptat, uneori  imposibil de acceptat... şi totuşi sunt cuvintele Domnului Isus Hristos: "cine nu este împotriva noastră este pentru noi!"
Când am înţeles acest mare adevăr, am înţeles multe!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu