Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Gânduri de dimineaţă!

Sunt multe idei despre cum să îţi începi dimineaţa.
Unele bune...altele nu...
Dumnezeu ne-a înzestrat în mod deosebit ( printre altele ) cu capacitatea de a alege.
Aşa că poţi alege pentru ca să ai o dimineaţă minunată, deosebită şi constructivă:
-"Dar eu voi cânta puterea Ta; dis-de-dimineaţă voi lăuda bunătatea Ta. Căci Tu eşti un turn de scăpare pentru mine, un loc de adăpost în ziua necazului meu." (Ps.59:16)
-"Doamne, eu Îţi cer ajutorul, şi dimineaţa rugăciunea mea se înalţă la Tine." (Ps.88:13)
-"Fă-mă să aud dis-de-dimineaţă bunătatea Ta, căci mă încred în Tine. Arată-mi calea pe care trebuie să umblu, căci la Tine îmi înalţ sufletul." (Ps.143:8)
Cum să îţi începi dimineaţa?
Cântă, roagă-te şi aşteaptă să auzi glasul lui Dumnezeu.
Asta ar fi un mod de a începe o dimineaţă superbă :D
Bună dimineaţa tuturor!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu