Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Începe cu A...

Fiica mea cea mai mică mi-a propus un joc:
Să arătăm ceva obiect prin gesturi..şi celălalt să ghicească despre ce este vorba.
Când a ajuns rândul la ea, mi-a gesticulat ceva cu care nu prea m-am descurcat şi i-am zis să-mi dea un indiciu ajutător.
Îmi spune direct: Începe cu A!!
Zic: Avion?
Nu, zice ea... E maşină!!!
Şi m-am trezit râzând de numa :)))))
Adică...la 6 ani chiar nu ai nici un stres că maşina începe cu A....
Stresul şi gândurile (degeaba ) de multe ori...vin cu anii...
Şi totuşi, dacă am putea face ce scrie:
"Noi răsturnăm izvodirile minţii şi orice înălţime care se ridică împotriva cunoştinţei lui Dumnezeu; şi orice gând îl facem rob ascultării de Hristos." (2Cor.10:5)
Începe cu A-urile vieţii tale..., şi nu te îngrijora...vor veni şi B-urile..şi C-urile... ş.a..m.d.....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu