Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Scrisoare către sora mea!

Fetiţa de 10 ani scrie o scrisoare surorii ei de 6 ani internată în spital:
"Dragă EMIMA,
ÎMI PARE RĂU CĂ EŞTI BOLNAVĂ
TE IUBESC
SĂ TE FACI BINE
ABIA AŞTEPT SĂ TE REVĂD
NU-MI PLACE ACASĂ FĂRĂ TINE
PARCĂ E GOALĂ CASA
E PUSTIU PE AICI

...Emima, chiar dacă ne mai certăm, te iubesc. Şi îmi pare foarte rău că eşti bolnavă şi că nu eşti acasă. Eu acasă parcă stau degeaba, şi te iubesc mult! Foarte mult!
Abia aştept ca să revii acasă! Cu drag Karina! Îţi trimit cu foarte mare drag această felicitare, sora ta cea mai mare care te iubeşte, Karina! Şi bunica Maria!
TE IUBESC! De la sora ta Karina!
Este vorba de fetele mele.
Şi când am citit scrisoarea - felicitarea am înţeles încă odată că deşi se întâmplă să se certe, să se ciorovăiască, să se supere, e.t.c.... ele totuşi se iubesc.
Pentru că adevărat este cuvântul care spune:
"Prietenul adevărat iubeşte oricând, şi în nenorocire ajunge ca un frate. - (Prov.17:17)
...CA UN FRATE!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu