Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

miercuri, 24 septembrie 2014

Gânduri despre instrucțiuni!

Zilele astea m-am ocupat să pun ceva parchet...și fiicele mele, bineânțeles că tot mișunau pe lângă mine.

Cea mică, uitându-se pe folia cu instrucțiuni de la o cutie, îmi zice:

- Vezi că dacă pui șuruburi în parchet, nu o să fie bine pus, și o să ai probleme cu el.

(Acuma eu știam că la o ușă, pentru fixare temporară, am pus 2 holșuruburi), dar m-am făcut indiferent și îi zic:

- Da?! Ok, bine că mi-ai spus.

- Da, zice ea, că uite și tu ai pus, vezi!!!! Dacă nu ai citit instrucțiunile....

Acuma am mari speranțe, dacă o fetiță de 6 ani jumate îmi explică având instrucțiunile în mână despre cum stă treaba cu parchetul.

DAR!!! M-am gândit eu că tot așa se raportează lucrurile și spiritual... uite un copil de 6 ani știe să se uite pe o schiță și să înțeleagă ceva din ea, și atâția oameni care spun că sunt creștini, și habar nu au ce spun instrucțiunile, în cazul nostru Biblia!

Și măcar că în Bibie scrie atât de frumos:

- Dar lucrurile acestea au fost scrise pentru ca voi să credeți că Isus este Hristosul, Fiul lui Dumnezeu; și, crezând, să aveți viața în Numele Lui. (Ioan.20:31)

Așa că citiți instrucțiunile când lucrați ceva, și în domeniul spiritual citiți Biblia ca să fiți în cunoștință de cauză.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu