Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

joi, 8 septembrie 2011

08.09.2011 Ucenicul adevărat!

"Toti fiii tai vor fi ucenici ai Domnului, si mare va fi propasirea fiilor tai." (Isa.54:13)
1. Ucenicul adevărat Î-l pune pe Hristos pe primul loc în viaţa lui!
"Si oricine nu-si poarta crucea si nu vine dupa Mine, nu poate fi ucenicul Meu." (Luc.14:27)
* Domnul Isus Hristos mai presus de orice relaţii: "Credeti ca am venit sa aduc pace pe pamant? Eu va spun: nu; ci mai degraba dezbinare.Caci, de acum inainte, din cinci care vor fi intr-o casa, trei vor fi dezbinati impotriva a doi, si doi impotriva a trei.Tatal va fi dezbinat impotriva fiului, si fiul impotriva tatalui; mama impotriva fiicei, si fiica impotriva mamei; soacra impotriva nurorii, si nora impotriva soacrei."( Luca 12:51-53 )
* Domnul Isus Hristos mai presus de propriile noastre dorinţe: "Caci firea pamanteasca pofteste impotriva Duhului, si Duhul impotriva firii pamantesti: sunt lucruri potrivnice unele altora, asa ca nu puteti face tot ce voiti" ( Galateni 5:17 )
* Domnul Isus Hristos mai presus de ceea e avem: "Caci cine te face deosebit? Ce lucru ai pe care sa nu-l fi primit? Si daca l-ai primit, de ce te lauzi ca si cum nu l-ai fi primit" ( 1 Corinteni 4:7 )
2. Ucenicul adevărat îşi întemeiază viaţa pe Biblie!
"Si a zis iudeilor care crezusera in El: "Daca ramaneti in Cuvantul Meu, sunteti in adevar ucenicii Mei;veti cunoaste adevarul, si adevarul va va face slobozi." ( Ioan 8:31-32 )
* Domnul Isus Hristos a folosit Cuvântul scris în lupta cu cel rău, El ne-a arătat importanţa Cuvântului pentru a birui: Matei cap. 4 "Este scris...de asemenea este scris...căci este scris..!
Ferice de cine citeste si de cei ce asculta cuvintele acestei prorocii si pazesc lucrurile scrise in ea! Caci vremea este aproape! (Apoc.1:3)
3. Ucenicul adevărat comunică cu Dumnezeu!
"Intr-o zi, Isus Se ruga intr-un loc anumit. Cand a ispravit rugaciunea, unul din ucenicii Lui I-a zis: "Doamne, invata-ne sa ne rugam, cum a invatat si Ioan pe ucenicii lui." (Luc.11:1)
Domnul Isus Hristos s-a rugat:  "A doua zi dimineata, pe cand era inca intuneric de tot, Isus S-a sculat, a iesit si S-a dus intr-un loc pustiu. Si Se ruga acolo." (Marc.1:35); "Dupa ce a dat drumul noroadelor, S-a suit pe munte sa Se roage, singur la o parte. Se innoptase, si El era singur acolo. "  ( Matei 14:23 )
4. Ucenicul adevărat aduce roade!
"Daca ramaneti in Mine si daca raman in voi cuvintele Mele, cereti orice veti vrea, si vi se va da. Daca aduceti mult rod, prin aceasta Tatal Meu va fi proslavit; si voi veti fi astfel ucenicii Mei. " (Ioan 15:7-8 )
 "Tot asa, orice pom bun face roade bune, dar pomul rau face roade rele. Pomul bun nu poate face roade rele, nici pomul rau nu poate face roade bune.Orice pom care nu face roade bune este taiat si aruncat in foc. Asa ca, dupa roadele lor ii veti cunoaste." ( Matei 7:17-20 )
5. Ucenicul adevărat va propovădui mântuirea prin Isus Hristos! 
"Isus S-a apropiat de ei, a vorbit cu ei si le-a zis: "Toata puterea Mi-a fost data in cer si pe pamant. Duceti-va si faceti ucenici din toate neamurile, botezandu-i in Numele Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh.Si invatati-i sa pazeasca tot ce v-am poruncit. Si iata ca Eu sunt cu voi in toate zilele, pana la sfarsitul veacului." Amin. ( Matei 28:18-20 ) 
Apostolul Pavel a înţeles asta: "Daca vestesc Evanghelia, nu este pentru mine o pricina de lauda, caci trebuie s-o vestesc; si vai de mine, daca nu vestesc Evanghelia! (1Cor.9:16)
Ajută-ne Doamne să fim cu adevărat ucenici ai tăi, nu numai creştini cu numele. AMIN!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu