Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

vineri, 9 septembrie 2011

09.09.2011 - Caracteristici ale unui copil al lui Dumnezeu!

1. Un copil al lui Dumnezeu are o relaţie tare cu El!
Dumnezeu a avut iniţiativa ca noi să putem să avem o relaţie personală cu El. "Caci, pe cand eram noi inca fara putere, Hristos, la vremea cuvenita, a murit pentru cei nelegiuiti." (Rom.5:6)
Prin ce ne putem dezvolta relaţia cu Dumnezeu:
    - Prin Cuvântul lui Dumnezeu, Biblia! "Si prin aceasta stim ca Il cunoastem, daca pazim poruncile Lui. Cine zice: "Il cunosc", si nu pazeste poruncile Lui, este un mincinos, si adevarul nu este in el.Dar cine pazeste Cuvantul Lui, in el dragostea lui Dumnezeu a ajuns desavarsita; prin aceasta stim ca suntem in El.Cine zice ca ramane in El trebuie sa traiasca si el cum a trait Isus.( 1 Ioan 2:3-6 )
    - Prin rugăciune! "Rugati-va neincetat." (1Tes.5:17); "Dar voi, preaiubitilor, ziditi-va sufleteste pe credinta voastra preasfanta, rugati-va prin Duhul Sfant" (Iuda.1:20)
    - Prin părtăşia unii cu alţii! "Sa veghem unii asupra altora, ca sa ne indemnam la dragoste si la fapte bune.Sa nu parasim adunarea noastra, cum au unii obicei; ci sa ne indemnam unii pe altii si cu atat mai mult, cu cat vedeti ca ziua se apropie.( Evrei 10: 24-25 )
2. Un copil al lui Dumnezeu nu se teme de veşti rele!
"El nu se teme de vesti rele, ci inima lui este tare, increzatoare in Domnul." (Ps.112:7)
"Dar tu, Israele, robul Meu, Iacove, pe care te-am ales, samanta lui Avraam, prietenul Meu,tu, pe care te-am luat de la marginile pamantului si pe care te-am chemat dintr-o tara departata, caruia ti-am zis: "Tu esti robul Meu, te aleg, si nu te lepad!Nu te teme, caci Eu sunt cu tine; nu te uita cu ingrijorare, caci Eu sunt Dumnezeul tau; Eu te intaresc, tot Eu iti vin in ajutor. Eu te sprijin cu dreapta Mea biruitoare."( Isaia 41:8-10 )
3. Un copil al lui Dumnezeu nu se teme de ceea ce i se întâmplă!
Avem exemple din Biblie: Iov, Daniel, Pavel şi Sila, Petru! "Daca deci ati inviat impreuna cu Hristos, sa umblati dupa lucrurile de sus, unde Hristos sade la dreapta lui Dumnezeu.Ganditi-va la lucrurile de sus, nu la cele de pe pamant.Caci voi ati murit, si viata voastra este ascunsa cu Hristos in Dumnezeu.Cand Se va arata Hristos, viata voastra, atunci va veti arata si voi impreuna cu El in slava.( Coloseni 3:1-3 )
4. Un copil  al lui Dumnezeu are dragoste pentru cei din jurul lui!
"Nu intoarceti nimanui rau pentru rau. Urmariti ce este bine, inaintea tuturor oamenilor.Daca este cu putinta, intrucat atarna de voi, traiti in pace cu toti oamenii. Preaiubitilor, nu va razbunati singuri; ci lasati sa se razbune mania lui Dumnezeu; caci este scris: "Razbunarea este a Mea; Eu voi rasplati", zice Domnul.Dimpotriva: daca ii este foame vrajmasului tau, da-i sa manance; daca-i este sete, da-i sa bea; caci daca vei face astfel, vei ingramadi carbuni aprinsi pe capul lui."Nu te lasa biruit de rau, ci biruie raul prin bine." ( Romani 12:17-21 )
 Noi trebuie să ne dezvoltăm relaţia noastră cu El. Indiferent de ce se întâmplă în jurul nostru, de veştile şi ştirile care ne asaltează, noi ştim să suntem ascunşi cu Hristos în Dumnezeu. Noi nu ne temem de ceea ce ni se întâmplă, şi noi iubim pe ceilalţi oameni!
Dumnezeu să ne ajute să fim cu adevărat copii ai Lui!! AMIN!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu