Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

luni, 16 aprilie 2012

"...s-a întors şi I-a zis...!

"Isus i-a zis: "Marie!" Ea s-a întors şi I-a zis în evreieşte: "Rabuni!", adică: "Învăţătorule!" (Ioan.20:16)

Dacă privim tabloul din Evanghelia lui Ioan capitolul 20, vom vedea pe o femeie pe nume Maria Magdalena, care a găsit un mormânt gol, le-a spus ucenicilor acest lucru, 2 dintre aceştia au venit la mormânt, au plecat, ea a rămas lângă mormânt, plângea. S-a mai uitat odată în mormânt a văzut 2 îngeri în alb, apoi s-a întors şi a crezut că vorbeşte cu grădinarul. Vorbind, a trecut pe lângă cel despre care credea că este grădinarul, moment în care Isus Hristos Domnul a spus: "Marie!" Şi Biblia ne spune că ea "s-a întors şi I-a zis  în evreieşte: "Rabuni!", adică: "Învăţătorule!"
Întoarcerea cu faţa înspre Dumnezeu este singura şi unica noastră şansă ca să-L cunoaştem!
Biblia spune:
 -"Eu îmi intorc necurmat ochii spre Domnul, căci El îmi va scoate picioarele din laţ." (Ps.25:15)
 - "Când îţi întorci privirile spre El, te luminezi de bucurie, şi nu ţi se umple faţa de ruşine." (Ps.34:5)
 - "Eu îţi şterg fărădelegile ca un nor, şi păcatele, ca o ceaţă: întoarce-te la Mine, căci Eu te-am răscumpărat." (Isa.44:22)
 - "Şi mi-am întors faţa spre Domnul Dumnezeu ca să-L caut cu rugăciune şi cereri, postind în sac şi cenuşă." (Dan.9:3)
 - "Mâna Domnului era cu ei, şi un mare număr de oameni au crezut şi s-au întors la Domnul." (Fapt.11:21)
Depinde de tine ce alegi azi!
Întoarcerea şi a spune ceva Domnului Isus Hristos depinde de tine!
Dumnezeu să te ajute să alegi corect!
Să te întorci cu faţa înspre Dumenzeu, să fii dispus să-ţi schimbi viaţa, şi să fii acela care să vorbeşti cu Dumnezeu în fiecare zi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu