Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

luni, 25 iunie 2012

Călăuze oarbe!

Biblia vorbeşte clar şi răspicat de oameni care sunt orbi, şi care călăuzesc şi pe alţii.
Domnul Isus Hristos a spus: "Lăsaţi-i: sunt nişte călăuze oarbe; şi când un orb călăuzeşte pe un alt orb, vor cădea amândoi în groapă." (Mat.15:14)
Acuma, ce trebuie reţinut este că aceste cuvinte au fost spuse în dreptul unor oameni religioşi, din poporul evreu, oameni cu carte, şi anume fariseilor.
Uitându-mă şi privind acest indicator, care arată o direcţie, dar care nu mai scrie nimic pe el, un indicator care nu mai poate arăta nimic, automat m-am gândit la mine, la oameni de lângă mine, oameni care chiar cred că au o direcţie bună în viaţă. Oameni care se lasă călăuziţi de alţii, fără să îşi pună întrebări dacă direcţia este întradevăr bună.
Apoi m-am gândit la oameni care arată o direcţie, dar care nu mai au nimic ce arăta în viaţa lor. Oameni care au avut probabil cândva o lumină strălucind în ei, dar care acuma sunt "ruginiţi şi şterşi".
Închei prin aţi spune că dacă tot te laşi călăuzit, alege Călăuza cea mai de preţ, şi acestă Călăuză  este Isus Hristos Domnul!
El a spus: "Eu sunt Lumina lumii; cine Mă urmează pe Mine nu va umbla în întuneric, ci va avea lumina vieţii." (Ioan.8:12)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu