Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

luni, 25 iunie 2012

Mai există speranţă pe strada Speranţei!

Pe 17.05.2011 pe strada Speranţei din localitatea Baia Sprie s-a surpat un pod.
Vă spuneam atunci să faceţi poduri care să nu se surpe între voi şi alţi oameni.
Timpul a trecut, şi aproape un an.... podul nu s-a refăcut. De ceva vreme se lucrează, şi podul va fi dat spre folosinţă! Şi m-am bucurat. Mai este speranţă! Mai bine mai târziu, decât niciodată!
Şi Biblia spune:
"El a spus şi pilda aceasta: "Un om avea un smochin sădit în via sa. A venit să caute rod în el, şi n-a găsit. Atunci a zis vierului: "Iată că sunt trei ani de când vin şi caut rod în smochinul acesta, şi nu găsesc. Taie-l. La ce să mai cuprindă şi pământul degeaba?" "Doamne", i-a raspuns vierul, "mai lasă-l şi anul acesta; am să-l sap de jur împrejur şi am să-i pun gunoi la rădăcină. Poate ca de acum înainte va face rod; daca nu, îl vei tăia." (Luca 13:6-9)
Oare cât să mai aştepte Dumnezeu ca să fii un bun creştin?
Ca să faci ceva care să-L onoreze cu adevărat pe El?
Gândeşte-te că timpul trece, şi zi cu zi... te apropii încet de veşnicie.
P.S.
Cred că săptămâna aceasta va fi gata podul.
Dar bine că ştiu de ce... se pare că pe data de 10.06.2012 sunt alegeri locale.
Sau poate mă înşel...
Numa bine, şi ne mai auzim!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu