Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

luni, 25 iunie 2012

"Poţi să fii subiect de discuţie, fără să ştii!"

Azi dimineaţă alergam, şi la un izvor opreşte o maşină de teren cu câţiva muncitori. Unul coboară să ia apă, ne salutăm, se uită reţinut la mine, şi apoi mă întreabă:
"Avem o dilemă, vă vedem că alergaţi dimineaţa devreme, dar de ce o faceţi? Practicaţi ceva sport...sau aşa...pur şi simplu?
"Pentru sănătate, zic eu, ajung acasă şi apoi merg şi eu la muncă."
Ne despărţim..şi apoi alergând spre casă...m-am gândit...că acei oameni... aveau discuţii cu privire la persoana mea, referitor la faptul că dimineaţa devreme mă vedeau alergând, întrebându-se totuşi ce anume determină acţiunea mea.
Probabil unii ziceau una...alţii ziceau alta...ideea este că eram subiect de discuţie şi nici măcar nu ştiam asta.
Şi m-am întrebat: Oare ce părere au cu adevărat cei ce sunt în jurul meu? Cei care mă cunosc, cei cu care interacţionez zi de zi.
Oare noi ca oameni, ce arătăm celor din jurul nostru? Cum ne percep ei?
Oare mai văd cei din jurul nostru ceea ce Biblia spune că trebuie un creştin să arate:
- "Tot aşa să lumineze şi lumina voastră înaintea oamenilor, ca ei să vadă faptele voastre bune şi să slăvească pe Tatăl vostru care este în ceruri." (Mat.5:16)
- "Să aveţi o purtare bună în mijlocul neamurilor, pentru ca, în ceea ce vă vorbesc de rău ca pe nişte făcători de rele, prin faptele voastre bune pe care le văd să slăvească pe Dumnezeu în ziua cercetării." (1Pet.2:12)
Şi Biblia mai zice ceva important referitor la creştini:
-" În adevăr, noi suntem, înaintea lui Dumnezeu, o mireasmă a lui Hristos printre cei ce sunt pe calea mântuirii şi printre cei ce sunt pe calea pierzării..." (2Cor.2:15)
Poţi fi subiect de discuţie fără să ştii. Este important ce eşti tu cu adevărat. Oamenii, chiar dacă nu vor recunoaşte pe faţă părerea lor despre tine, sau chiar dacă vor avea păreri care te vor discredita, sau care nu vor fi conforme cu realitatea, să ştii că întotdeauna, un om în adâncul sufletului lui te va recunoaşte cum eşti tu cu adevărat. De aceea fiţi creştini autentici, şi faceţi  ce vă îndeamnă şi Biblia:
"Vegheaţi, fiţi tari în credinţă, fiţi oameni, întăriţi-vă!" (1Cor.16:13)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu