Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

luni, 25 iunie 2012

"Primim ce merităm!"...Oare?

Azi dimineaţă am discutat cu un bătrân. Îmi zice că are 67 de ani, şi îl întreb:
 - "Ce poţi să-mi spui la 67 de ani despre Dumnezeu?"
- "Ne dă ceea ce merităm, punct!"
Am încercat să-i spun că, deşi în principiu are dreptate, Dumnezeu este mai mult decât atât. Să-i spun că Dumnezeu pe lângă faptul că este drept, este şi bun. Să-i spun că totuşi Dumnezeu l-a dat pe Domnul Isus Hristos pentru noi, ca să avem viaţa veşnică.
Nimic nu a prins, parcă nici nu mă asculta. Obosit, cu faţa  brăzdată de zile, el o ţinea pe a lui, mai mult decât atât m-a trimis să vorbesc cu cei din jurul meu, ca să văd că are dreptate.
Ne-am luat ziua bună, şi depărtându-mă m-am gândit... bătrânul avea ceva dreptate... dar nu în totalitate.
Biblia spune: "Domnul este bun şi drept: de aceea arată El păcătoşilor calea." (Ps.25:8)
Şi din versetul acesta nu se poate scuza... în cazul în care nu este pe Calea trasată de Dumnezeu şi care este credinţa în Isus Hristos... nici bătrânul de azi dimineaţă, nici eu şi nici oricine altcineva (incluzându-te aici şi pe tine care citeşti aceste cuvinte).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu