Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

duminică, 23 martie 2014

"...ce am eu să judec?..."

Titlul de mai sus este cuprins în versetul biblic:
"În adevăr, ce am eu să judec pe cei de afară? Nu este datoria voastră să judecați pe cei dinăuntru?" (1Cor.5:12)
Multă judecată este și în dimensiunea asta a F.B. între "creștini".
Găsești lucruri de judecat în bisericile tradiționale, în cele evanghelice, în cele carismatice...și de orice altă natură ar fi.
Găsești...și uneori nu puține!

Dar toate aceste biserici, mișcări sau ce or mai fi, au Biblia, și acolo am găsit raportat la acest subiect două adevăruri spuse de Însuși Domnul Isus Hristos. 
Citiți-le, însușițivi-le...și poate că lucrurile vor intra în normal.

1. "Eu vă spun: nu; ci, dacă nu vă pocăiți, toți veți pieri la fel." (Luc.13:5)
2. "Nu-l opriți", i-a răspuns Isus, "fiindcă cine nu este împotriva voastră este pentru voi." (Luc.9:50)

Deci: Fii tu cel mai bun creștin oriunde ai fi... și nu ai treabă tu cu alții, că nu ai de unde să știi privirea de ansamblu.

Un *1 martie* minunat.
Același Cristi Tătar 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu