Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

duminică, 23 martie 2014

Gânduri despre susținere reciprocă!

În Faptele Apostolilor cap. 2 versetul 14 scrie:  "Atunci Petru s-a sculat in picioare, cu cei unsprezece, a ridicat glasul si le-a zis:..."
Având în vedere că doar Petru a vorbit, întrebarea mea este de ce și ceilalți unsprezece s-au ridicat în picioare?
Eu cred că au făcut acest lucru deoarece confirmau că sunt de acord cu ceea ce urma să spună apostolul Petru.
Rugați-vă lui Dumnezeu să vă dea puterea să afirmați, să confirmați și să susțineți Adevărul lui Dumnezeu. Să nu fim oameni care să credem una, dar să lăsăm afară să se arate alta, sau cum spune eterna vorbă lumească "...nu este treaba mea..."
Biblia spune: "Faceți toate lucrurile fără cârtiri și fără sovăieli, ca să fiți fără prihană și curați, copii ai lui Dumnezeu, fără vină, în mijlocul unui neam ticălos și stricat, în care străluciți ca niște lumini în lume, ținând sus Cuvântul vieții; așa ca, în ziua lui Hristos, să mă pot lăuda că n-am alergat, nici nu m-am ostenit în zadar." (Filipeni 2:14-16)
Așa că este treaba ta să spui adevărul lui Dumnezeu!
Ne mai auzim :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu