Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

duminică, 23 martie 2014

Gânduri despre eşec!

“Eşecul ne învaţă perseverenţa. Ne întreabă dacă avem de gând să renunţăm , sau să devenim mai hotărâţi şi să continuăm să încercăm?!”
1. Eşecul:
-este parte a vieţii noastre a fiecăruia! Eşuăm în relaţiile din familie, cu copii, în biserică, în relaţiile de serviciu…şi chiar în relaţia pe care o avem cu Dumnezeu.
O certitudine a vieţii este aceasta: toţi mai devreme sau mai târziu vom experimenta eşecul.
Astfel, dar, cine crede că stă în picioare să ia seama să nu cadă." (1Cor.10:12)
Biblia prezintă oameni care au avut parte de eşec:
"Mă afund în noroi şi nu mă pot ţine; am căzut în prăpastie, şi dau apele peste mine." (Ps.69:2)
2. Din eşec, din cădere doar Dumnezeute poate ridica!
Domnul sprijină pe toţi cei ce cad şi îndreaptă pe cei încovoiaţi." (Ps.145:14)
"Ca înfăţişarea curcubeului care stă în nor într-o zi de ploaie, aşa era şi înfăţişarea acestei lumini strălucitoare care-l înconjura. Astfel era arătarea slavei Domnului. Când am văzut-o, am căzut cu faţa la pământ şi am auzit glasul Unuia care vorbea. El mi-a zis: "Fiul omului, stai în picioare, şi-ti voi vorbi!"
Cum mi-a vorbit aceste cuvinte, a intrat duh în mine şi m-a făcut să stau pe picioare; şi am ascultat la Cel ce-mi vorbea. (Ezechiel 1:28-2:1-2)
3. Trebuie să vrei!!!
Isus a luat cuvântul şi i-a zis: "Ce vrei să-ţi fac?" "Rabuni", I-a raspuns orbul, "să capăt vederea." (Marc.10:51)
“…celor neprihăniti li se împlineşte dorinţa.” - (Prov.10:24 b)
"Dorinţa celor neprihaniţi este numai bine;..." - (Prov.11:23 a)
O nădejde amânată îmbolnăveşte inima, dar o dorinţă împlinită este un pom de viaţă. - (Prov.13:12)
2 Tesaloniceni 1:11-12 “De aceea nerugăm necurmat pentru voi, ca Dumnezeul nostru să vă găsească vrednici de chemarea Lui şi să împlinească în voi, cu putere, orice dorinţă de bunătate şi orice lucrare izvorată din credinţă, pentru ca Numele Domnului nostru Isus Hristos să fie proslavit în voi, şi voi în El, potrivit cu harul Dumnezeului nostru şi al Domnului Isus Hristos.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu