Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

marți, 30 august 2011

30.08.2011 In ce trebuie să fim tari?

    1. SĂ FIM TARI ÎN CREDINŢĂ!
Credinţa, ne spune Biblia că este: „...o încredere neclintită în lucrurile nădăjduite, o puternică încredinţare despre lucrurile care nu se vad. (Evr.11:1)
Credinţa noastră este în Isus Hristos Domnul şi Mântuitorul nostru! „...neprihănirea dată de Dumnezeu, care vine prin credinţa în Isus Hristos, pentru toţi şi peste toţi cei ce cred în El...” (Rom.3:22)
- Vegheaţi, fiţi tari în credinţă, fiţi oameni, întăriţi-vă! (1Cor.16:13)
- Împotriviţi-vă lui tari în credinţă, ştiind că şi fraţii voştri în lume trec prin aceleaşi suferinţe ca voi. (1Pet.5:9)
     2. SĂ FIM TARI ÎN SCRIPTURI!
Pentru că: „Toată Scriptura este insuflată de Dumnezeu şi de folos ca să înveţe, să mustre, să îndrepte, să dea înţelepciune în neprihănire, pentru ca omul lui Dumnezeu să fie desăvârşit şi cu totul destoinic pentru orice lucrare bună.” (2 Timotei 3:16-17 ), tu trebuie să o cunoşti!
- „La Efes, a venit un iudeu, numit Apolo, de neam din Alexandria. Omul acesta avea darul vorbirii şi era tare în Scripturi.” (Fapt.18:24)
- „Fiţi împlinitori ai Cuvântului, nu numai ascultători, înşelându-vă singuri.” (Iac.1:22)
     3. TARI ÎN DOMNUL, ÎN RELAŢIA NOASTRĂ CU EL!
- „Domnul Dumnezeu este tăria mea; El îmi face picioarele ca ale cerbilor şi mă face să merg pe înalţimile mele.„ ( Habacuc 3:19 )
- „Încolo, fraţilor, întăriţi-vă în Domnul şi în puterea tăriei Lui.” (Efes.6:10)
Lumea de azi zice: Fii tare, fii cool, fii grozav, fii cel mai cel! Alege să fii un om tare, un om grozav, dar alege să fii tare în credinţa în Isus Hristos, să fii tare în Scripturi şi să fii tare în Domnul Isus Hristos, să ai o relaţie puternică cu El, şi Dumnezeu să ne ajute la aceasta, amin!


2 comentarii:

  1. Dumnezeu a ìntocmit trupul ìn asa fel ca sà dea mai multà cinste màdularelor lipsite de cinste: pentruca sà nu fie nici o desbinare ìn trup: ci màdularele sà ìngrijeascà deopotrivà unele de altele. Si ìn alt loc adaugà .....si prin màrturisirea cu gura se ajunge la desàvìrsire!!...As pune o ìntrebare ....multimi de ìnvàtàtori de care sìnt pline bisericile. Oare binecuvìntarea se poate fura ??oare chiar existà hoti de binecuvìntari!!??

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă ne ducem cu gândul la Iacov şi la Isac, atunci răspunsul ar fi afirmativ. Deşi Dumnezeu a spus: "..Si cel mai mare va sluji celui mai mic." (Fac.25:23)
    În noul legământ spune Biblia despre Domnul Isus Hristos că: "El i-a dus afara pana spre Betania. Si-a ridicat mainile si i-a binecuvantat.Pe cand ii binecuvanta, S-a despartit de ei si a fost inaltat la cer. Dupa ce I s-au inchinat, ei s-au intors in Ierusalim cu o mare bucurie." (Luca 24:50-52)Tot Isus Hristos a spus: " Eu le dau viata vesnica, in veac nu vor pieri, si nimeni nu le va smulge din mana Mea. Tatal Meu, care Mi le-a dat, este mai mare decat toti; si nimeni nu le poate smulge din mana Tatalui Meu."(Ioan.10:28-29)
    Şi mai spunea Domnul Isus Hristos că toată puterea i-a fost dată în cer şi pe pământ. De aici în colo, restul e interpretare, şi păreri personale. Isus Hristos vine! Amin!

    RăspundețiȘtergere