Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

joi, 15 martie 2012

Cine este adevărul?

Astăzi am auzit o afirmaţie care mi-a plăcut, şi anume: "Dumnezeu nu are dragoste, Dumnezeu este dragoste!" În prima fază am fost reţinut, pentru că doar s-ar putea spune şi că Dumnezeu are dragoste. Dar..mai apoi, gândindu-mă mai atent mi-am dat seama că întradevăr, afirmaţia corectă este aceasta: "Dumnezeu este dragoste!"
Scrie în Biblie: "...pentru ca Dumnezeu este dragoste." (1Ioan.4:8 b)
Asta nu a înţeles nici Pilat, când, stând de vorbă cu Domnul Isus Hristos a întrebat: "Ce este adevarul?" (Ioan.18:38 a) Întrebarea a fost greşit pusă, deoarece corect era să întrebe: Cine este adevărul? Şi Adevărul era în faţa lui.
Asta fac şi azi oamenii. Ei spun cam aşa: desigur....Dumnezeu are dragoste de dat, are binecuvântări de dat, are un sac de muullteee lucruri care să le dea oamenilor, are ceva adevăr de care e bine să mai ştim una alta, e.t.c....
În paranteză fiind spus, da! aşa este, dar!! Dumnezeu vrea de la noi ceva mai mult, mult mai mult: şi acel ceva este  inima noastră, viaţa noastră, sufletul nostru, o trăire conformă cu Cuvântul scris, cu Biblia, cu cerinţele Lui pentru noi. Vrea o dedicare totală în voia Lui. Nu vrea să întrebăm: Ce este adevărul?
Vrea să întrebăm: Cine este adevărul?
Şi adevărul este Isus Hristos Domnul!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu