Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

luni, 12 martie 2012

"Cine s-a născut o dată, moare de două ori; cine s-a născut de două ori, moare o singură dată!"

Am auzit afirmaţia aceasta, şi mi-a plăcut, pentru că este mai actuală ca niciodată.
"Cine s-a născut odată, moare de două ori..."
- "Iată că sunt născut în nelegiuire, şi în păcat m-a zamislit mama mea." (Ps.51:5)
- "Isus i-a raspuns: "Adevarat, adevarat iti spun ca, daca nu se naste cineva din apa si din Duh, nu poate sa intre in Imparatia lui Dumnezeu." (Ioan.3:5)
- "Dar, cat despre fricosi, necredinciosi, scarbosi, ucigasi, curvari, vrajitori, inchinatorii la idoli si toti mincinosii, partea lor este in iazul care arde cu foc si cu pucioasa, adica moartea a doua." (Apoc.21:8)
"...Cine s-a născut de două ori, moare o singură dată!"
- "Nu te mira ca ti-am zis: "Trebuie sa va nasteti din nou." (Ioan.3:7)
- "El ne-a mantuit, nu pentru faptele facute de noi in neprihanire, ci pentru indurarea Lui, prin spalarea nasterii din nou si prin innoirea facuta de Duhul Sfant..." (Tit.3:5)
- "Adevarat, adevarat va spun ca cine asculta cuvintele Mele si crede in Cel ce M-a trimis are viata vesnica si nu vine la judecata, ci a trecut din moarte la viata." (Ioan.5:24)
Ăsta da subiect de meditaţie...să te gândeşti de câte ori te-ai născut, ca să îţi dai seama de câte ori o să mori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu