Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

joi, 15 martie 2012

Fascinaţia de a fi copil!

Într-una din zile am ieşit cu fetele la zăpadă. Ne-am bulgărit, ne-am hârjonit, ne-am aruncat în zăpadă.
Ce am putut să observ? O fericire în ochii lor nemaivăzută, o bucurie pe care nu ştiu ce altceva ar fi putut să o dea în acele momente.
Ce am simţit? O pace şi o linişte interioară, o rupere de realitatea crudă şi categorică pe care uneori o trăim.
Ce am gândit atunci? Că odată şi eu am fost copil... şi era minunat iarna, şi deşi eram îngheţaţi de frig, refuzam să intrăm în casă.
Acuma iarna pentru noi cei mari e altfel..de multe ori cu gândul că facturile-s mari, că mâncarea e scumpă, că...e.t.c.
Ce mi-am adus aminte? Că scrie că "Isus a chemat la Sine pe copilasi si a zis: "Lasati copilasii sa vina la Mine, si nu-i opriti; caci Imparatia lui Dumnezeu este a unora ca ei. (Luc.18:16)
Gândeşte-te la asta! Şi ieşi şi tu afară şi lasă-te să cazi în zăpadă, cel puţin îţi vei aminti cum e să fii copil!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu