Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

joi, 15 martie 2012

Citeşte, altfel s-ar putea să crezi degeaba!

Într-o zi mă opresc la un bancomat să scot ceva bani. În faţa mea era o persoană care tot introducea cardul, tasta codul pin, alegea ce opţiuni voia..şi bancomatul îi înapoia automat cardul. Când mă uit... într-o parte a bancomatului pe o hârtie A4 era scris mare: "ACEST BANCOMAT NU ELIBEREAZĂ MOMENTAN NUMERAR. VĂ RUGĂM SĂ NE SCUZAŢI!" Îi spun persoanei respective că nu are rost...să tot solicite bani..şi îi arat ce scrie... la care în sfârşit se lămureşte care era de fapt problema.
Şi...mergând spre un alt bancomat..m-am tot gândit că aşa e şi cu creştinismul ce-l afişăm azi. Afirmăm că suntem creştini, suntem religioşi, suntem bisericoşi, suntem cum mai suntem, dar oare ne interesează ceea ce ne cere Dumnezeu? Oare mai cercetăm Scripturile, deoarece este scris că ele ne pot îndruma spre viaţa veşnică? Oare mai căutăm Adevărul, care este Isus Hristos Domnul?
Nu-ţi face iluzii că ar putea ieşi ceva bun pentru veşnicia ta, dacă nu te interesează ceea ce-ţi cere Dumnezeu. Şi mă refer aici la toţi aceia care probabil sunt creştini, religioşi, tradiţionalişti, bisericoşi..dar care de citit Voia lui Dumnezeu nu prea o citesc, şi nu îi interesează să afle ceea ce Dumnezeu ne cere pentru această viaţă!
Este scris: "Cartea aceasta a Legii sa nu se departeze de gura ta; cugeta asupra ei zi si noapte, cautand sa faci tot ce este scris in ea; caci atunci vei izbandi in toate lucrarile tale si atunci vei lucra cu intelepciune." (Ios.1:8)
Şi cartea aceasta este: Biblia!!!! Aşa că dacă vrei să trăieşti: CITEŞTE!
"Ferice de cine citeste si de cei ce asculta cuvintele acestei prorocii si pazesc lucrurile scrise in ea! Caci vremea este aproape!" (Apoc.1:3)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu