Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

sâmbătă, 27 aprilie 2013

Chestiuni pe cale de dispariţie?

Vin acasă cu fiica mea şi când intrăm în curte mă întreabă:
Tati, tu întotdeauna laşi fetele să intre primele undeva?
Îi răspund că mă strădui, şi că e o chestiune de principiu şi de bun simţ să fac asta.
Ok, zice ea. Iar eu caut să am explicată întrebarea.
Zice ea: La şcoală băieţii niciodată nu lasă fetele să iasă primele, sau să intre primele... toţi se împing şi vor să fie primii.
Oare bunul simţ să fie o chestiune pe cale de dispariţie?
Nu lăsaţi să se întâmple asta.
Copii vor face ceea ce ne văd pe noi făcând..şi vrem nu vrem totul se cam ia..şi ce e bun şi ce e rău.
"Nimeni să nu-ţi dispreţuiască tinereţea; ci fii o pildă pentru credincioşi: în vorbire, în purtare, în dragoste, în credinţă, în curăţie." (
1Tim.4:12)
O pildă=un exemplu... de bun simţ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu