Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

sâmbătă, 27 aprilie 2013

Paşi!

Paşii ne ajută să ajungem unde dorim.
Putem păşi agale, încet, apăsat, legănat, ştrengar, în alergare...
Faci paşi? Şi spre ce?

* "Domnul meu s-o ia înaintea robului său; şi eu voi veni încet pe urmă, la pas cu turma, care va merge înaintea mea, şi la pas cu copiii, până voi ajunge la domnul meu, în Seir." (
Fac.33:14)
Păşeşte prin viaţă în aşa fel încât să-i protejezi , să-i ajuţi, să-i apreciezi pe cei de lângă tine;
* "Întăreşte-mi paşii în cuvântul Tău şi nu lăsa nicio nelegiuire să stăpânească peste mine!" (
Ps.119:133)
Păşeşte prin viaţă dorind să împlineşti voia lui Dumnezeu, fereşte-te de orice pare rău, trăieşte frumos;* "Eu deci alerg, dar nu ca şi cum n-aş şti încotro alerg..." (1Cor.9:26 a)
Îndreaptă-ţi paşii spre ţintă, umblă cu folos, aleargă stăruitor, nu te lăsa influenţat şi tras înapoi.
Fă paşi spre Dumnezeu, aleargă spre adevăr, PĂŞEŞTE înainte!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu