Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

luni, 15 aprilie 2013

Gânduri pentru viaţă la 82 de ani!

Ieri am fost la bunica mea care a împlinit 82 de ani. Acolo am crescut, acolo am copilărit, şi vacanţele le-am petrecut tot acolo. Bunica mea, căreia de fapt îi spun mamă, este o femeie simplă, fără multă şcoală cum au oamenii în vremurile acestea, dar cu o şcoală a vieţii pe care sigur oamenii din zilele noastre ar trebui să o aibă.
Am întrebat-o ce îmi poate spune despre viaţă la 82 de ani.
S-a uitat la mine zâmbind, şi a afirmat: "Să umbli desculţ şi să faci drumuri lungi."
Am înţeles ce vrea să spună.
Că de fapt fericirea stă în lucrurile mici, şi o viaţă împlinită se rezumă la simplitate, mulţumire şi muncă.
"La mulţi ani" mamă la 82 de ani, şi Dumnezeu să-ţi dea putere şi sănătate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu