Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

sâmbătă, 27 aprilie 2013

Norii şi stelele!

Azi când încă noaptea parcă refuza să plece pentru a face loc dimineţii, eram afară şi priveam cerul.
Norii alergau grăbiţi, şi printre ei uneori apărea strălucirea unei stele, ca mai apoi un alt nor să o acopere.
Gândul m-a dus imediat la ideea că stelele sunt acolo pe cer, chiar dacă, din când în când, câte un nor le acoperă.
Situaţiile prin care trecem în viaţă, uneori ne fac să credem că totul e numai nor şi că indiferent de cum vor decurge lucrurile stelele nu se vor mai vedea.
Vreau să vă dau o veste bună! Stelele sunt acolo.
Indiferent de starea prin care treci, Dumnezeu este stăpânul acestui Univers, şi El a promis că va fi cu noi.
Sunt câteva stele pe care le poţi vedea azi:
*Şi iată că Eu sunt cu voi în toate zilele, până la sfârşitul veacului." Amin. (Mat.28:20)
*Şi după ce Mă voi duce şi vă voi pregăti un loc, Mă voi întoarce şi vă voi lua cu Mine, ca acolo unde sunt Eu, să fiţi şi voi." (Ioan.14:3)
*Iată, Dumnezeu este izbăvirea mea, voi fi plin de încredere şi nu mă voi teme de nimic; căci Domnul Dumnezeu este tăria mea şi pricina laudelor mele, şi El m-a mântuit." (Isa.12:2)
Crede-L pe Dumnezeu pe cuvânt, şi nu te uita la norii din viaţa ta, uită-te la stele, la acele minunate promisiuni ale lui Dumnezeu!
Merită!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu