Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

sâmbătă, 27 aprilie 2013

"Halloween, păcăleală sau dulciuri?"

Cam aşa se salută de sărbătoarea aceasta, "Păcăleală sau dulciuri?
Adică dacă nu ne dai dulciuri, te păcălim!
Sau să vă traduc altfel: Fii tu fraier, că noi suntem cei deştepţi şi orientaţi!
Vin acasă şi îmi spune fiica mea cea mică să-i listez ceva desene cu "Halloween"
O întreb ce e aia? Bine tati, zice, o sărbătoare, şi vreau să duc la cămin un desen cu sărbătoarea asta, că un băiat a adus un dovleac....e.t.c.
Nu mai zic nimic, i-am găsit un dovleac "drăguţ", dar m-am gândit:
Chiar era necesar ca din vremea căminului să implementăm o tâmpenie şi o prostie draconică în mintea copiilor? 
Şi ei să crească cu ea?
Să vă redau o singură idee care o are sărbătoarea aceasta:
- "Costumele de Halloween sunt tradițional modelate după figurile supranaturale, monștri, schelete, fantome, vrăjitoare și diavoli."
Declarăm că suntem o ţară creştină, dar chiar vrem să demonstrăm altceva.
"Răul de la cei răi vine, zice vechea zicală...(1Sam.24:13 a) .... şi asta scrie prin Biblie.
P.S. - Voi avea o discuţie cu fiica mea ca să-i spun care e treaba cu sărbătoarea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu