Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

sâmbătă, 27 aprilie 2013

Gânduri despre viaţă!


Un fiu îi spune tatălui său: „Dacă o să-mi dai bani, o să-ţi fac ceva mâncare de sărbători.”
Nu comentez nimic aici....
Dar mi-am adus aminte de tatăl meu...
Nu îmi place să mă duc în cimitir... în schimb îmi place să mă duc în locuri unde am fost împreună cu el...
Azi am fost într-un asemenea loc...mi-am adus aminte de zâmbetul lui, de vorba lui caldă, de purtarea lui de grijă, de altruismul său... de el.
Dacă ar trăi... mi-ar da cu bucurie din ce are el...
Dacă ar trăi... m-aş duce şi i-aş duce câte ceva din ce Dumnezeu mi-a dat.
Dacă aveţi părinţi...să-i preţuiţi. Să mergeţi zilele acestea să le duceţi un gând bun...o ciocolată..dacă nu puteţi merge atunci să-i sunaţi....
Dacă nu mai aveţi părinţi...mergeţi în locuri care vă aduc aminte de ei atunci când trăiau.
Sărbători liniştite... şi Dumnezeu să fie cu voi!
Acelaşi Cristi Tătar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu