Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

sâmbătă, 27 aprilie 2013

"...toată lumea zace în cel rău..."

"Ştim că suntem din Dumnezeu şi că toată lumea zace în cel rău." (1Ioan.5:19)
Asta spune Biblia.
Având în vedere că printr-o conjunctură colaterală m-am confruntat cu unul din marile "hituri" ale acestui an, am căutat să văd ce se mai zice de dimensiunea aceasta muzicală din vremurile noastre.
Şi m-a cam pus pe gânduri ce am aflat.
Suntem bombardaţi cu ea...cu sistemul ei de valori, la radio, pe stradă, în magazine... oriunde mergi... auzi " marile hituri " care sunt promovate grozav!
Nu zic altceva decât să vă uitaţi la linkul de mai jos, să trageţi concluzii...şi să aveţi grijă cu ce vă umpleţi mintea.
Ca şi creştini, suntem angrenaţi într-o luptă de care de multe ori am impresia că nu suntem conştienţi.
Biblia spune: "Ci cercetaţi toate lucrurile şi păstraţi ce este bun." (1Tes.5:21)
Dumnezeu să ne ajute, amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu