Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

sâmbătă, 27 aprilie 2013

Întrebări cu variante de răspuns!

1. Dumnezeu întreabă:
- Dar Domnul Dumnezeu a chemat pe om si i-a zis: "Unde esti?" (Fac.3:9)
Variante de răspuns pentru om:
-El a raspuns: "Ti-am auzit glasul in gradina; si mi-a fost frica, pentru ca eram gol, si m-am ascuns." (Fac.3:10)
-Si Samuel a raspuns: "Vorbeste, caci robul Tau asculta." (1Sam.3:10)

2. Dumnezeu întreabă:
- "Cine zic oamenii ca sunt Eu?" (Marc.8:27 b)
Variante de răspuns pentru om:
-Ei au raspuns: "Unii zic ca esti Ioan Botezatorul; altii: Ilie; altii: Ieremia sau unul din proroci." (Mat.16:14)
-Simon Petru, drept raspuns, I-a zis: "Tu esti Hristosul, Fiul Dumnezeului celui Viu!" (Mat.16:16)

3. Dumnezeu întreabă:
-Atunci Isus a zis celor doisprezece: "Voi nu vreti sa va duceti?" (Ioan.6:67)
Variante de răspuns pentru om:
-Caci Dima, din dragoste pentru lumea de acum, m-a parasit si a plecat la Tesalonic. (2Tim.4:10 a)
-"Doamne", I-a raspuns Simon Petru, "la cine sa ne ducem? Tu ai cuvintele vietii vesnice. (Ioan.6:68)

4. Dumnezeu întreabă:
Isus a luat cuvantul si i-a zis: "Ce vrei sa-ti fac?" (Marc.10:51 a)
Variante de răspuns pentru om:
-"Doamne", I-a raspuns bolnavul, "n-am pe nimeni sa ma bage in scaldatoare cand se tulbura apa; si, pana sa ma duc eu, se coboara altul inaintea mea." (Ioan.5:7)
-"Rabuni", I-a raspuns orbul, "sa capat vederea." (Marc.10:51b)

Când Dumnezeu te întreabă unde eşti – să-I răspunzi afirmativ, când te întreabă cine este El pentru tine – tu să-I spui că este Mântuitorul, Salvatorul tău, când te întreabă dacă mai vrei să mergi cu El pe cale – tu să-I spui că e cea mai bună variantă, şi dacă te întreabă ce să îţi facă – să îi răspunzi concret.
Un astfel de Dumnezeu merită să fie slujit!!  
"Daca Imi slujeste cineva, sa Ma urmeze; si unde sunt Eu, acolo va fi si slujitorul Meu. Daca Imi slujeste cineva, Tatal il va cinsti."(Ioan.12:26)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu