Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

sâmbătă, 27 aprilie 2013

Până la urmă şi viaţa trece!

Azi aranjam ceva lemne de la o construcţie veche, şi mă uitam la grinzile care au fost cioplite odată dedemult cu o secure, probabil asemănătoare cu cea din imagine.
Şi mă gândeam că un om acum multă vreme muncea la fel cum am muncit eu azi.
Dar lucrul lui a trecut, este de mult apus, exact cum şi al meu va trece.
Vor rămâne doar ceva urme, care şi ele vor dispărea cu timpul.
Precum scrie:
"Căci pomenirea înţeleptului nu este mai veşnică decât a nebunului: chiar în zilele următoare totul este uitat. Şi apoi şi înţeleptul moare, şi nebunul!" (Ecl.2:16)
Şi atunci ce rămâne de făcut?
Trebuie ca pe lângă lucrurile care trebuiesc făcute, să investim şi în lucruri care rămân pentru eternitate.
Tot precum scrie:
"Lăudaţi pe Domnul! Ferice de omul care se teme de Domnul şi care are o mare plăcere pentru poruncile Lui! Sămânţa lui va fi puternică pe pământ; neamul oamenilor fără prihană va fi binecuvântat. El are în casă bogăţie şi belşug, şi neprihănirea lui dăinuie în veci." (Psalmul 112:1-3)
Dumnezeu să ne ajute, şi ne mai auzim!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu