Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

sâmbătă, 27 aprilie 2013

Eu sunt mai creştin ca tine! Oare?


Sunt de ceva vreme pe dimensiunea aceasta electronică, şi dezamăgirea mea este legată de contradicţiile pe care creştinii le au între ei, de inacceptarea dea dreptul turbulentă uneori. De lucrurile grele care se spun, de intoleranţa unora faţă de alţii!
Am o singură întrebare:
Aţi văzut pe dimensiunea aceasta electronică să zică un satanist:
-uite eu sunt mai satanist ca tine!!??
sau:
-tu nu eşti un bun satanist!!!??
sau:
-uite tu nu eşti destul de rău...eu sunt mai rău ca tine!!??
Creştine!! Ce nume îi avea în rest, nu uita că totul se rezumă la Isus Hristos!
"Şi mărturisirea este aceasta: Dumnezeu ne-a dat viaţa veşnică, şi această viaţă este în Fiul Său. Cine are pe Fiul are viaţa; cine n-are pe Fiul lui Dumnezeu n-are viaţa. V-am scris aceste lucruri ca să ştiţi că voi care credeţi în Numele Fiului lui Dumnezeu aveţi viaţa veşnică." (1 Ioan 5:11-13)
Şi în cuvântul "VOI" intră creştini....şi alţi oameni din orice denominaţiuni...cum s-or fi numit ele... care î-L au pe Isus Hristos ca Mântuitor şi Domn în viaţa lor!
Alegem să ne trezim? Sau mergem în continuare cu aceleaşi lucruri slabe, uitând că mulţi sunt pe calea ce duce în jos, şi că e datoria noastră a creştinilor să le arătăm calea ce duce în sus??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu