Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

sâmbătă, 27 aprilie 2013

Nostalgii la o poartă!

Îmi plac pozele.
Creionează secvenţe din viaţă.
Unde am copilărit... alegeam să ne facem poze atunci când familia se aduna, în faţa porţii de la şură.
Erau şi alte peisaje...dar aproape mereu ne postam în faţa şurii pentru a imortaliza un moment în care eram adunaţi împreună.
Îmi sunt dragi acele poze. Îmi sunt dragi acele amintiri. Sunt poze cu oameni care mulţi dintre ei nu mai sunt în viaţă, dar pe care îi simţi aproape.
Îţi dai seama că de fapt nu "contextul importă", ci amintirea cu care rămâi... un bunic excepţional, un tată deosebit, un unchi minunat...e.t.c....
Erau peisaje cu verdeaţă, cu pomi, cu natura... unde se puteau face poze....şi totuşi...poarta are ceva aparte...
Probabil pentru mine...sau poate nu numai...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu