Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

luni, 15 aprilie 2013

Întrebări pentru viaţă: Ce faci cu omul dinăuntru?

Ieri, eram pe o scară, vopseam ceva lemn la casă. Era necesar, deoarece vremea, intemperiile îşi puseseră amprenta pe el. În timp ce munceam, aud în deal fanfara cântând.
Un alt suflet era condus pe ultimul drum.
Mă gândeam:
O fi fost tânăr? Poate că avea aşteptări de la viaţă, poate că spera la ceva mai bun....
O fi fost de vârsta mea? Poate că mai avea de făcut una alta pe lângă casă, poate aştepta ziua de sâmbătă să se întâlnească cu cineva drag....
O fi fost bătrân? Poate aştepta să treacă zilele, să se mai dea pensia....
Şi cu toate acestea, fanfara cânta...şi sufletul acela de om era trecut la cele veşnice.
Biblia spune cam aşa: "De aceea, noi nu cădem de oboseală. Ci, chiar dacă omul nostru de afară se trece, totuşi omul nostru dinăuntru se înnoieşte din zi în zi." (2Cor.4:16)
Oare ce facem cu omul dinăutru?
Oare mai citim Biblia?
Oare mai cercetăm biserica?
Oare mai căutăm să trăim în voia lui Dumnezeu?
Oare înţelegem ce a spus Isus Hristos: "Lucraţi nu pentru mâncarea pieritoare, ci pentru mâncarea care rămâne pentru viaţa veşnică şi pe care v-o va da Fiul omului..." (Ioan.6:27 a)
Eu vopseam în continuare...fanfara a mai cântat o vreme....dar întrebările au rămas...şi le-am dat mai departe...adică vouă celor ce citiţi aceste cuvinte.
Numai bine, şi ne mai auzim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu