Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

luni, 15 aprilie 2013

Din seria Ştiri spirituale: "Garantat 100%...Oare?!"

În multe ziare, la anunţuri, găsim: Cutare persoană...rezolvă orice probleme...în termen de maxim 3 zile...garantat 100%.
Acuma pe mine nu mă interesează nici cu cine lucrează, nici cu ce "puteri" albe...sau de care or fi, pe mine mă deranjează procentul de 100%!
Această afirmaţie e grea şi nu prea prinde, cel puţin la mine, şi cred că şi la mulţi dintre voi. De ce?
Păi să vă spun: Cea mai mare problemă a omului este că într-o zi va sta înaintea lui Dumnezeu, şi Dumnezeu pentru om va avea calitatea fie de Judecător, fie de Tată. Calitatea o alegi tu ca om încă de pe pământ, deoarece Isus Hristos a spus: "Adevărat, adevărat vă spun că cine ascultă cuvintele Mele şi crede în Cel ce M-a trimis are viaţa veşnică şi nu vine la judecată, ci a trecut din moarte la viaţă." (Ioan.5:24)
Ori vedem că procentul acesta prezentat de anunţuri, nu are cum fi de 100%, pentru că uite este o problemă pe care doar tu o poţi rezolva, acceptând sau nu ceea ce Domnul Isus Hristos a făcut pentru tine, faptul că a ales să moară ca tu să poţi avea viaţa în Numele Lui.
Deci să se mai taie din procentaj... eventual 99, ...cât o fi la sută... dar bine...că şi de acesta mă îndoiesc.
Oricum, important este că aţi prins ideea...
Ne mai auzim!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu