Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

sâmbătă, 27 aprilie 2013

Foşnet de frunze ruginite!

Azi mă plimbam cu bicicleta prin parc şi în liniştea dimineţii am auzit sunetul minunat al frunzelor veştejite călcate de roţi. Şi atunci m-am gândit: Uite...iar e toamnă, imediat se scurge şi anul 2012, pe aleile acestea mă plimbam cu tatăl meu când eram copil, eu mă apropiu de 40 de ani...şi viaţa se scurge parcă printre degete.
Bucuraţi-vă de viaţă, mulţumiţi lui Dumnezeu pentru ea aşa cum este, şi apreciaţi lucrurile bune pe care viaţa vi le oferă.
Şi mai spune Biblia:
"Goneşte orice necaz din inima ta şi departează răul din trupul tău; căci tinereţea şi zorile vieţii sunt trecătoare." (Ecl.11:10)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu