Despre mine

Fotografia mea
"Fericit este omul care nu aşteaptă nimic de la nimeni, că acela nu va fi dezamăgit niciodată!"

sâmbătă, 27 aprilie 2013

Date de identificare...

Cum îţi dai seama despre cineva că este creştin şi că Dumnezeu este viu în inima şi viaţa lui??
Prima variantă ar fi numele. Dar e riscantă... Pentru că scrie prin Biblie: "Ştiu faptele tale: că îţi merge numele că trăieşti, dar eşti mort." (Apoc.3:1 b)
A doua variantă sunt roadele. Acestea pot confirma sau nu un creştin: "Aşa că, după roadele lor îi veţi cunoaşte." (Mat.7:20)
Însuşi Domnul Isus Hristos a spus:
"Nu voi M-aţi ales pe Mine; ci Eu v-am ales pe voi; şi v-am rânduit să mergeţi şi să aduceţi rod, şi roada voastră să rămână, pentru ca orice veţi cere de la Tatăl, în Numele Meu, să vă dea." (Ioan.15:16)
Nu fi bazat că te cheamă...nu ştiu cum..şi că eşti în nu ştiu care biserică, ci mai bine ia aminte ce spune Biblia: "Măcar că vorbim astfel, preaiubiţilor, totuşi de la voi aşteptăm lucruri mai bune şi care însoţesc mântuirea." (Evr.6:9)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu